Els Joglars

esp | cat | eng

Hemeroteca "Quaderns d' assaig i de gira (2009-2013)"

RSS

Teatre Cirvianum

23/01/2014 - 18:57 | Comentaris: 0

Després de l'estrena del nostre “Coloquio” al Festival de Temporada Alta a Girona , aquest dissabte 25 de gener inaugurarem , a Torelló , la gira catalana al Teatre Cirvianum . Torelló ha estat en moltes ocasions l’  emplaçament on hem batejat les nostres criatures artístiques . La nostra seu , La Cúpula, a Pruit queda a uns 30 quilòmetres d'aquesta població on va néixer Ramon Fontserè . Aquest Teatre que compleix 20 anys des de...

Dilluns 16 de desembre del 2013

14/12/2013 - 19:59 | Comentaris: 2

Han passat uns quants dies des que varem escriure el nostre darrer quadern . Ens vam quedar a Sòria però les nostres aventures per aquests mons no han parat . Hem aixecat el teló als teatres de Saragossa , Barbastro , Zamora i Alacant . El proper cap de setmana abans de la grossa de Nadal actuarem a Marbella , aquesta plaça serà la que acomiadarà " El Coloquio de los perros " del 2013 però tornarem amb els nostres gossos el 2014 . Diuen que un comença l'any de la mateixa manera...

Dimecres 23 d' octubre-Soria

23/10/2013 - 18:18 | Comentaris: 0

Enrere queda el meublée zamorà, mentrestant hem deixat Galícia i estrenat a Girona. I a dia d'avui estem gaudint d'un dia de festa en terra Soriana després de la funció d'ahir a la nit al teatre Palacio de la Audiència. Amb un teatre ple a abarrotar i amb la calor d'un públic que va gaudir i ens va fer gaudir. Estem en terra de poetes contemplant el Duero en plena esplendor de la tardor. L'aire fred ens ratifica que ens trobem en aquesta estació melancòlica de la...

Dimecres 9 d'octubre-Galicia

09/10/2013 - 12:49 | Comentaris: 1

A les 09:00 sortim de Rupit en destinació Galícia , fent escala a Benavente . A Benavente teníem contractat un hotel, a peu de carretera , del  qual no desvetllarem el seu nom per protegir la intimitat dels que s'hi refugien . El nom d'aquest cau sorprèn per l'exòtic de la seva sonoritat poc zamorana . Des de lluny albirem l' enclavament de l'hotel : un macro desballestament de maquinària agrícola que ens va deixar perplèxes . No sortíem de la nostra...

Diumenge 6 d' octubre-Córdova

06/10/2013 - 18:43 | Comentaris: 0

Després de Múrcia visitem la capital per assistir a l'estrena de "Que trata de España” espectacle dirigit per Ramon Fontserè. Gaudim del calorós estrena i per celebrar-ho ens reunim al voltant d'una taula per acompanyar la nit amb uns quants brindis. La propera parada, Còrdova, gairebé una visita llampec. El gran teatre de Còrdova es va omplir i en el tercer salutació quan la platea es va il · luminar ens va captivar tot el públic...

Dissabte 28 de setembre-Murcia

29/09/2013 - 20:05 | Comentaris: 0

Divendres  vam obrir la temporada del “Teatre Circo” de Múrcia, realment un privilegi. Vam arribar a la ciutat el dijous a la nit després d'unes llargues hores de viatge i d'una parada per dinar a les Cases d'Alcanar, la vista es va alimentar molt millor que el nostre estómac ja que l'arròs que ens van servir no va estar a l'altura del so i la de brisa del mar que adornava el paisatge amb el seu color turquesa. A la nit vam fer les paus en "EL Parlamento"...

Diumenge 22 de setembre-Granada

22/09/2013 - 12:25 | Comentaris: 0

Amb Granada inaugurem  la gira andalusa. Coincidim amb el festeig de San Cecilio, mentre s'alçava el teló del Teatre Isabel la Catòlica, San Cecilio es dirigia a la trobada de la Virgen de las Angustias . Tant els devots al teatre d'Els Joglars com els aficionats a la Verge van quedar complaguts amb els seus corresponents  ritus. Tot i que la crisi afecta de setembre a tots els mesos de l’ any ,les entrades s'han anat venent adequadament aconseguint un lluït i generós aforament que feia...

Dimecres 18 de setembre -Palencia

18/09/2013 - 10:47 | Comentaris: 0

Palència ha inaugurat la nostra tornada al "cole", però a diferència dels plors de cada any davant les portes de les escoles d'aquells que inicien un nou curs, nosaltres estem encantats de tornar al nostre espai ritual. El viatge amb la furgoneta, amenitzat amb unes galetes divines, enfornades per la nostra pastissera Ester, realment ens va semblar un tres i no res. Vam arribem a Palència, després d'una parada per dinar on últimament ja és habitual a Alfajarín,...

Dimarts 3 de setembre-A punt de reemprendre la gira

03/09/2013 - 23:09 | Comentaris: 0

Després de Mèxic hem estat descansant i carregant, cadascú a la seva manera, les piles per iniciar una altra vegada la gira amb el nostre "Coloquio de los Perros". Cipión, Berganza amb els seus amos i el seu guardià estan desitjosos de pujar als escenaris. El dia 11 de setembre reprendrem la rutina, que no monotonia, de pujar a la furgoneta, carregar les maletes i caminar per aquestes carreteres que ens portaran a Palència, Múrcia i Granada. Després de les vint hores que...

Divendres 8 d'agost-Monterrey

10/08/2013 - 02:33 | Comentaris: 1

Després d'un llarg viatge de més de vint hores i amb algun que altre altercat arribem a la ciutat de Monterrey en plena canícula.A les cinc del matí del passat dijous ens va recollir en Xavi amb la furgoneta i vam creuar una Barcelona silenciosa per dirigir-nos al aeroport . Carregats amb unes enormes maletes que custodiaven l'atrezzo i vestuari del nostre Coloquio. És la primera vegada que els actors transportem els requisits dels nostres personatges, i això ens crea certa angoixa, ja que...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | siguiente »

Els Joglars | Apartat de Correus 23 | 08570 Torell?(Barcelona) | Tel. 93 883 24 43